راهنمایی برای بهترین ربات های رمزنگاری ارز در سال 2021

Cryptocurrency Tipping Bots

ربات های نوک رمزنگاری کاربران را قادر می سازد تا در سیستم عامل های رسانه های اجتماعی – مانند توییتر و Reddit – معاملات خرد یا “راهنمایی” را برای سایر کاربران ارسال کنند تا به آنها برای کمک به محتوای آنها پاداش دهند..

در این راهنما ، محبوب ترین ها را کشف کرده و نحوه استفاده از آنها را برای ارسال و دریافت نکات ارز رمزنگاری شده خواهید فهمید..

تاریخچه مختصری از رباتهای Tipping Cryptocurrency

در روزهای ابتدایی بیت کوین ، قبل از اینکه آلت کوین به محبوبیت برسد ، این گزینه موردعلاقه برای میکرو نوک در جوامع رمزنگاری بود. اولین ربات نوک رمزنگاری برای تسهیل ریزپرداخت های بیت کوین بین کاربران در Reddit BitcoinTip در ژوئیه 2012 بود. BitcoinTip پس از کمک به کاربران Reddit در مهاجرت به یک سرویس نوک جدید معروف به Changetip ، در آوریل 2014 کار خود را متوقف کرد.

نکته تغییر دهیدChangeTip ، که در سال 2014 تأسیس شد ، تا حد زیادی پر کاربردترین ربات بیت کوین بود. این ربات تا سال 2016 هنگامی که شرکت اعلام کرد پس از تملک تیم توسعه دهنده خود توسط Airbnb ، فعالیت خود را متوقف می کند ، حدود 350،000 نکته بیت کوین را پردازش کرده و به بیش از 100000 کاربر خدمات ارائه می دهد..

برای پر کردن خلاoid موجود توسط ChangeTip ، چندین ربات حاوی اطلاعاتی ارائه شده اند که به کاربران رمزنگاری ارز توانایی ارائه اطلاعات به کاربران دیگر را با استفاده از آرایه ای از ارزهای دیجیتال مختلف می دهند.

ربات های نوک رمزنگاری چگونه کار می کنند

نوک دهی ربات ها به طور م allثر همه با یک روش متفاوت و تنها در دستورات مختصر برای هر ربات کار می کنند.

مرحله اول ایجاد یک حساب کاربری و سپس تأمین اعتبار کیف پول خود با پول دیجیتال بومی ربات است. مرحله دو یادگیری دستورات استفاده از ربات است. خط فرمان بسته به بستر رسانه اجتماعی که از آن استفاده می کنید چیزی شبیه / u / tippingbotsname یاtippingbotsnameusername خواهد بود.

سرانجام ، مرحله سه شروع به نوک زدن است ، به عنوان مثال ، با تایپ کردنbotnamerecipientname 0.001 BTC در توییتر.

سپس گیرنده می تواند با ایجاد یک حساب کاربری با بات نوک ، نکته رمز ارز خود را جمع آوری کند و سپس ارز دیجیتال دریافتی را از آن حساب به کیف پول شخصی خود منتقل کند.

محبوب ترین ربات های رمزنگاری ارز رمزنگاری شده

در این لیست محبوب ترین ربات های معروف و فعال استفاده شده از رمزارزهای رمزنگاری را مشاهده خواهید کرد. لذت بردن!

Tippr Bot (بیت کوین کش)

ربات محبوب نقدی بیت کوین, ربات Tippr, اجازه می دهد تا هر کسی برای ارسال تراکنش های خرد با استفاده از BCH. ربات BCH Tippr در Reddit و Twitter در دسترس است ، جایی که کشش قابل توجهی را مشاهده کرده است. از زمان راه اندازی Tippr ، ربات شاهد موارد بیشتری بوده است 100000 دلار ارزش معاملات نقدی بیت کوین. جزئیات آماری که کاربران Reddit 34،227 نکته BCH برای بیش از 15،000 کاربر منحصر به فرد ارسال کرده اند.

TipJar Bot (اتر)

TipJar یک سرویس رایگان و مجهز به Ethereum است که به ردیتورها اجازه می دهد به راحتی ریزپرداخت ها را (به صورت ETH) برای سایر ردیتورها با ارسال نظر ارسال کنند. نوک نوک همچنین طیف وسیعی از نشانه های ERC20 را برای خدمات پرداخت خرد خود پذیرفته است.

SoDogeTip (Dogecoin)

SoDogeTip برای جایگزینی dogetipbot ایجاد شده است ، یک ربات محبوب dogecoin که در سال 2017 ورشکسته شد پس از اینکه صاحب پس از تمام شدن پول خود تمام سکه ها را خرج کرد.

تفاوت این دو ربات در زنجیره بودن SoDogeTip است در حالی که dogetipbot خارج از زنجیره بود. در واقع ، این تنها ربات نوک زنجیره ای Reddit است. مانند هر ربات باطری ، کاربران ربات جدید نباید بیش از آنچه مایل به از دست دادن هستند در این سرویس سکه نگه دارند. با این حال ، شفافیت SoDogeTip نسبت به نسخه قبلی خود نشانه خوبی برای طرفداران Dogecoin است.

NanoTipBot (نانو)

NanoTipBot به ارز رمزنگاری شده Nano (NANO) متصل است و پرداخت های خرد سریع آن را تقریباً در عرض دو ثانیه پردازش می کند. روندی که آنها دنبال می کنند ساده است ، فقط باید تایپ کنید:NanoTipBot نکته “مقدار” @ دریافت نام کاربری. جامعه NANO از این امر بسیار خوب استقبال کرده و همچنین از نقشه راه جدید پروژه بسیار هیجان زده هستند.

نوک نوک ستاره ای (ستاره ای)

نوک نوک ستاره ای متعلق به جامعه Stellar است و در Reddit و Twitter کار می کند. این برنامه برای “تشکر از مردم برای کمک ، صمیمی بودن ، خرید قهوه شخصی و انتشار [کلمه] در مورد شبکه ستاره ای” ایجاد شده است و از ارز دیجیتال ، لومن های ستاره ای (XLM) پشتیبانی می کند..

Reddcoin TipBot (Reddcoin)

ReddcoinTipBot در سال 2014 برای حمایت از Reddcoin ، “ارز اجتماعی عصر دیجیتال” منتشر شد. از ویژگی های ربات می توان به موارد زیر اشاره کرد: در هر subreddit کار می کنید ، به هر Redditor اطلاع دهید ، لازم نیست ابتدا ثبت نام کنید و این یک سرویس رایگان است. Reddcoin TipBot در حال حاضر در توییتر ، Twitch.tv و البته در Reddit کار می کند.

Cointippy (بیت کوین) & چندین آلت کوین)

سرانجام ، وجود دارد CoinTippy, که به شما امکان می دهد به سازندگان محتوا در Reddit ، Twitter ، Telegram و Twitch با ارزهای رمزپایه پاداش دهید. این ارزهای رمزپایه زیر را پشتیبانی می کند: بیت کوین ، بیت کوین پول نقد ، اتر و zcash. این سرویس بدون محدودیت صفر رایگان است ، به این معنی که بدون هیچ هزینه ای می توانید نکاتی را برای هرکسی در دنیا ارسال کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد بیت کوین ، Bitcoin Beginner’s Handbook را به صورت رایگان بارگیری کنید.