چگونه ارز دیجیتال آنلاین را در سال 2020 کسب کنیم

ارز دیجیتال کسب کنید

در زیر راهنمای نحوه کسب ارز دیجیتال بصورت آنلاین در سال 2020 آورده شده است. در این راهنما پنج روش ذکر شده است.

از طریق تجارت به صورت آنلاین ارز دیجیتال کسب کنید

از طریق تجارت در صرافی های نظیر به نظیر (P2P) مانند ارز آنلاین می توانید ارز دیجیتال کسب کنید انبوه. معامله می تواند به این معنی باشد که شما در حال مبادله ارز دیجیتالی با ارز دیگر هستید. خریدار می تواند به جای پرداخت پول ارزی خود برای فروش بیت کوین برای سود ، به شما پول ارز دیجیتال دیگر مانند اتر بپردازد..

تجارت در صرافی های P2P می تواند به یک شغل تمام وقت تبدیل شود و درآمد شما را تأمین کند. به عنوان مثال در Paxful می توانید پیشنهادات فروش خود را ارسال کنید و منتظر خرید کاربران از شما باشید. برای افزایش فروش خود ، باید بازخورد خوبی از کاربرانی داشته باشید که قبلاً با آنها معامله کرده اید ، قیمت فروش شما باید جذاب باشد و حجم تجارت بالایی داشته باشید..

علاوه بر این ، می توانید با فروش کارت های هدیه ای که استفاده نمی کنید ، رمزنگاری کنید. برخی از کارت های هدیه ای که می توانید در Paxful برای رمزنگاری بفروشید شامل iTunes ، American Express ، Nike ، Sephora و Macy’s است..

شرکت در برنامه های وابسته

برنامه های وابسته ترتیبی است که در آن افراد برای استفاده از کاربران جدید ، در رمزنگاری کارمزد می گیرند. چنین برنامه هایی فرصت خوبی برای کسب درآمد اضافی است ، خصوصاً اگر به خدمات یا محصول شرکت اعتقاد دارید.

به عنوان مثال ، هنگامی که دوستانتان (شرکت های وابسته به یک سطح) بیت کوین را از طریق سیستم عامل خریداری می کنند ، می توانید 50 درصد هزینه سپرده گذاری را در Paxful کسب کنید. علاوه بر این ، هنگامی که دوستانتان (ردیف دو شرکت وابسته) بیت کوین را در صرافی P2P خریداری می کنند ، می توانید ده درصد هزینه سپرده را بدست آورید..

Paxful کمیسیون را با بیت کوین پرداخت می کند. هنگامی که حداقل 10 دلار در BTC کسب کردید ، “می توانید در هر زمان وجه خود را به کیف پول Paxful خود واریز کنید.”

برای تبدیل شدن به یک شرکت وابسته موفق ، باید محصول یا خدمتی را که به دوستان خود پیشنهاد می کنید درک کنید. همچنین ، بهترین کار این است که اگر از کاربران این محصول یا خدمات هستید. اگر اثبات کنید که این کار برای شما مفید است ، به احتمال زیاد افراد یک مبادله را امتحان می کنند.

پیوستن به برنامه سفیر پکسفول

جوانان آفریقاییبرنامه سفیر Paxful برای افرادی که به تبادل P2P و آزادی مالی اعتقاد دارند مناسب است. به عنوان یک سفیر ، وظیفه شما این است که به بیشتر افراد در مورد Paxful بگویید و به آنها کمک کنید تا کاربر شوند.

ابتکار عمل دارای سه سطح همکار ، سفیر و همکار است. هر سطح دارای چندین مزیت و وظایف خاص است که افراد باید انجام دهند. به عنوان مثال ، هر بار که معاملات شما اولین معامله خود را در Paxful انجام دهند ، به عنوان همتا 5 دلار درآمد خواهید داشت.

افرادی که به این برنامه می پیوندند واجد شرایط درآمد برنامه های وابسته هستند. علاوه بر این ، شما به تمام رویدادهای Paxful در منطقه خود دعوت خواهید شد ، به شما فرصتی می دهد تا دانش رمزنگاری خود را افزایش دهید و شبکه خود را بسازید.

نوشتن مستقل

نوشتن برای شرکت های رمزنگاری یکی دیگر از روش های عالی برای کسب ارز دیجیتال است. شما می توانید فرصت های نوشتن مستقل را با سایت های خبری رمزنگاری ، صرافی ها ، پروژه های رمزنگاری و شرکت های بلاکچین پیدا کنید.

کنسول های نوشتن رمزنگاری می توانند به شما ارزهای رمزنگاری شده یا رمزهای شرکت را پرداخت کنند. وقتی صحبت از مورد دوم می شود ، اطمینان حاصل کنید که می توانید به راحتی آن را با ارزهای رمزپایه اصلی قبل از قبول پرداخت عوض کنید.

شما می توانید برای فرصت های نوشتن مستقل رمزنگاری در مشاغل Crypto ، مشاغل Cryptocurrency ، Freelancer.com ، لیست مشاغل Crypto ، Upwork و Simply Hired اقدام کنید..

تبدیل شدن به یک تأثیرگذار رسانه های اجتماعی رمزنگاری

اگر از علاقه مندان به رمزنگاری هستید و طرفداران زیادی در شبکه های اجتماعی دارید ، می توانید محصولات و خدمات رمزنگاری را در ازای ارزهای دیجیتال تبلیغ کنید..

هنگام تبلیغات برای شرکت های رمزنگاری ، اطمینان حاصل کنید که محصول یا خدمات آنها را درک می کنید. در روش دیگر ، قبل از توصیه به مخاطب ، از محصول یا خدمات ابتدا استفاده کنید. برای شروع به دست آوردن ارز دیجیتال بصورت آنلاین به عنوان یک تأثیرگذار رمزنگاری ، باید به طور فعال با شرکت های دارای مشکل تماس بگیرید.

با استفاده از این پنج روش کسب ارز دیجیتال بصورت آنلاین در سال 2020 ، می توانید درآمد راحتی بیشتری در راحتی خانه خود داشته باشید. تمام آنچه شما نیاز دارید کیف پول چند سکه ای ، رایانه ، تلفن هوشمند و اتصال به اینترنت است.

بعد ، با یادگیری تفاوت بین بازارهای P2P و مبادلات متمرکز ، بخوانید از کجا بیت کوین در آفریقا خریداری کنید.